2016年11月30日 星期三

Kai太的懷孕日記 @ 廣華產檢 (37w5d)

已經37週喇,轉入大直路。今日又去廣華度產檢,今次好快啊!約左10:45AM,等到12點左右就有得睇,助產士姑娘好好人,除左幫我檢查肚仔大細同聽心跳外,仲幫我照左超聲波 >v< 明明之前廣華話除左唐氏果次以後都唔再照架喇,突然有得見bb覺得好開心。

照到頭仔額頭對上已經落左骨盤,我問姑娘幾時會入晒盤架?佢話:「如果成個頭入晒盤骨就已經生得架喇」

我問姑娘我一星期重左3磅幾係咪唔正常,佢話可能係水腫,唔洗太擔心,不過都有提醒我,現階段唔好咁為食,因為而家會好吸收,唔好食咁甜,而家bb約3KG,摸落都幾好肉地,Size差不多了,以我嘅身形,細細粒會易生d 。

依個禮拜成日個肚都好硬,又成日feel到個肚陰陰痛,好似M痛咁,但係又冇規律架喎。姑娘話咁代表個子宮已經成熟,隨時準備好生產,佢硬左其實係供血俾bb,正常的。最後,姑娘仲有教我肚仔按摩法催產,佢話由而家開始每晚10:30pm左右就上床準備瞓,臨瞓前幫肚仔同大脾分別做15min催產按摩,咁樣到凌晨兩點左右,身體就會分泌催產素,係好嘅荷爾蒙,可以幫助生產。下次產檢日期係12月9日,到時已經39週,姑娘話通常d媽媽做完催產按摩唔洗幾日,就會產房見。

沒有留言:

張貼留言