2016年11月23日 星期三

Kai太的懷孕日記 @ 廣華產檢 (36w5d)

話咁快又到產檢嘅日子,今日預約時間係10:20am,天陰陰,雨濛濛,天文台仲話今晚氣溫會跌到落15度,搞到要帶定件褸出門口,好輪盡。

已經36週5,今日除左見助產士仲要見醫生,先去量血壓及驗小便,然後如常地等等等,今日好多人,助產士小組姑娘話唔夠人手,所以平時由小組做的量血壓及驗小便轉左出去大堂做。等到大概12點左右,助產士姑娘終於見我,仲叫左幾位媽媽,一次過講。問我地執好走佬袋未,最好分開兩個袋,一個裝定床墊、產婦衛生巾、尿片兩片、杯等,以防突發穿水入院可以即刻走,其他野可以遲d請家人拎過嚟。跟住就係留意胎動情況,如果BB郁少左,或者覺得佢突然郁得好勁,好似掙扎緊咁,唔安心都可以入院Check下。如發生規律陣痛,住得唔遠可以慢慢等到痛10分鐘先一次才入院都得,第一產程通常痛好耐。坐我隔離果位媽媽,原來已經40週了!姑娘話今日醫生會同佢講關於催生嘅野。Oh,希望我唔洗等到40週催生啦,BB在肚裡住得越耐,就越大隻,生嘅時候就越辛苦架喇^^"

見完小組姑娘,就坐出大堂等見醫生,大概等左十幾分鐘就入房lu。第一件事就係瞓上床俾醫生姑娘聽心跳、摸肚、度肚皮Size,過程極迅速,check過一切正常就去返位度坐。磅重61.9kg,醫生叫我keep返均衡飲食,唔好食咁多甜野肥膩野,仲有話我知B型鏈球抹片測試過關,然後就叫我走得喇。我都冇機會問問題添,只係問左一條問題,佢地可能太忙,想我快d走。下次產檢日期係11月30日,一星期後,嚟緊會每一星期產檢一次直到BB出世。

沒有留言:

張貼留言