2016年11月15日 星期二

Kai太的懷孕日記 @ 廣華驗B鏈 + 美素佳兒禮物 (35w4d)

已經好耐好耐冇寫懷孕日記喇,不知不覺懷孕35週幾,時間過得好快呀!今日下晝去左廣華度驗B鏈 (乙型鏈球菌),明明記得好似係好快,點知我等左成粒鐘都未叫我,覺得唔對路......走去問登記護士,驗B鏈覆診紙係咪都係放入助產士小組個兜度,佢話係,跟住我又繼續等,飯都未食,等到勁肚餓......

好彩姑娘發現得早,原來驗B鏈唔係排助產士小組,而係直接去登記處入紙排見醫生T^T
白白等左粒幾鐘......

等左一陣,已經入去見醫生,有位女醫生同女護士幫我採集組織化驗,冇咁尷尬。醫生叫我除褲瞓上床,然後佢就將儀器放入陰道同肛門中採集樣本,過程中有少少唔舒服,不過好快就搞掂,拎埋到診紙就走得。

乙型鏈球菌常見於腸道、女性陰道,一般不會致病,惟孕婦一旦帶菌,可增加死胎或新生嬰兒中招風險。約10%至30%懷孕婦女的陰道或直腸拭子樣本中可找到乙型鏈球菌。雖然媽媽本身沒有症狀,但生產過程中,新生兒經過產道時,會遭到感染,盛行率約千分之一。乙型鏈球菌也會引起早產、死產或是流產的問題。孕婦在懷孕35至37周時,應接受陰道及肛門B型鏈球菌的例行篩檢,發現帶菌的孕婦,在分娩前使用有效的抗生素治療,可減少約7成的早發性感染。

下星期又去產檢,到時應該公佈結果喇,希望唔好中啦。

返屋企,去郵局取件,原來係美素佳兒寄來的禮物,係一個好靚嘅牛牛BB車掛袋同埋一本育兒書。美素佳兒真係好窩心呀,成日都送咁多野,送d禮物仲好實用添^^



最surprise係佢有個Checklist,雖然好簡單,但印刷好精美又實用,特別係對我呢d仲未執齊走佬袋嘅人,真係好貼心


仲有本書仔,真係要大力推薦!之前已經送左一本「開心懷孕篇」育兒書,裡面講懷孕時會遇到的階段,由發現懷孕1個月至10個月,胎兒成長、媽媽營養與飲食、準備生產、產後護理等知識,內容非常實用呀!今次呢本係講生左之後,BB成長嘅各種階段,由零歲講到歲半,咩階段食咩、咩階段寶寶成長會有咩變化等,連疫苗注射一覽表,勁實用呀!(心心眼)

 我同老公都覺得好正,多謝美素佳兒。



個牛牛袋都好靚,可以掛BB床,又可以掛BB車,size唔太大,啱啱好可以放d BB濕紙巾呀、紗巾仔等,出街正晒。

沒有留言:

張貼留言