2016年11月27日 星期日

Kai太的懷孕日記 @ BB櫃到左喇!

BB就嚟出世,我地臨急抱佛腳,好遲先去睇櫃。原本有諗過買膠櫃嚟裝,但係有幾個問題:一係唔美觀又易入塵,又食唔到力,如果擺得多衫重就會墜左落嚟,實惠有d靚嘅密封式唔入塵,可以自行組裝,又好貴,買幾個櫃桶已經成千蚊。去過IKEA睇,d木櫃好多款又幾平,不過d 料好乍,全部都係蔗渣板,正因為佢輕,之前在外國發生過幾十宗因上重下輕而出現dup死小童個案,所以全部櫃都要上牆,種種原因都令我們卻步......
於是我地就決定搵人訂造,之前朋友介紹過間傢俬舖,我地張床都係搵佢地訂造,價錢公道,料靚,係實木,搵返佢地造都好,問題係驚趕唔切BB出世前送貨......
我地11月12日去訂,本來話要12月頭先有,但係前日收到電話佢地趕起可以早d送過嚟,好開心呀>v<


依個櫃可以跟我地想要嘅Size,又可以加埋腳線位在櫃後,令到拖板條線唔洗咁核突,齊頭都係$2000,貴係貴d,但係物有所值。

相比起IKEA果d......



仲有實惠果d......


依個櫃會耐用好多~~
不過新傢俬點都有d味,我地要開大隻窗吹幾日等散左先可以放BB衫。

沒有留言:

張貼留言