2016年11月2日 星期三

Kai太的懷孕日記 @ 廣華產檢 (33w5d)

今日又係一個月一次嘅產檢,本身約左10:30,人流同平時差唔多,等待嘅過程有個姑娘問我願唔願意參加一個「實驗計劃」,佢會搵240對夫婦,抽籤分成兩組,一組係按摩組,一組係非按摩組,抽中按摩組的夫婦,醫院會安排上「產前按摩班」,然後在產前利用按摩的方式減痛;另一組就完全唔俾按摩,其他減痛方法都用得。因為我地之前報唔到按摩班,報到果班已經係預產期,所以好想試下運氣。本人係非常支持非藥物式減痛方法的,因為對BB的副作用減到最低,不過...希望還希望,運氣差的我抽中左「control group」,即係冇按摩組XD
有少少失望,不過唔緊要啦,仲有其他方法家嘛。

等到約12點幾可以見姑娘,佢循例幫我摸肚仔,聽BB心跳,Size正常,佢仲話BB背脊在左邊,咦,明明在右邊架,之前照幾次超聲波都係右邊。頭仔在下面,佢仲叫我用手摸:「你摸下,頭仔係呢度呀」但係我摸完都唔覺得果個係頭XD 姑娘好勁。今日產檢仲有份問卷要填,主要係考我對餵母乳嘅知識。因為之前有聽過醫院產前講座,所以全部都答啱晒。

對返上次個驗血報告,血色素已經回升返至11.4,姑娘話依個數字好靚,可以唔洗再食鐵丸~不過都要繼續食返多d紅肉同埋深綠色蔬菜。

沒有留言:

張貼留言