2019年5月27日 星期一

Kai太的懷孕日記 @ 疑似再懷孕

我記得以前臨生之前,會上網周圍睇人地嘅懷孕同生產日記,但係寫到「生產記」之後就會停左,再睇嘅Post已經突然幾歲,Skip左中間的BB成長過程! 原來係真架......^^"
到發生係自己身上,當生左出嚟果一下,生活上有出現翻天覆地嘅變化,忙到忙左一年都唔知自己忙左d乜,總之就係生活好充實,長期唔夠瞓,將所有心思時間都擺晒喺家庭同工作上。

好喇,阿仔已經2歲半,我地為開始平靜嘅生活再次帶來衝激XD
其實由阿仔1歲幾開始,我地就為第二胎舖路,斷斷續續咁造人都不成功,應該係唔夠勤力,同埋用App捉唔正排卵期,因為我M唔太準,週期可以28日至35日不等。於是我就學人買「紅d」註1*大衛排卵試紙來試,差唔多到排卵日就每日驗尿,紀錄低排卵嘅狀況。同埋用驗孕試紙,直到今個月......疑似成功喇😍



我一直有用App紀錄經期嘅習慣,近幾個月加埋「紅d」試紙雙管齊下,能夠預知準確的排卵日。App話排卵日係13號,但我用「紅d」check到係14或15號。今個月我地喺正排卵日前1日同後1日都有努力,22號都有試過驗但係驗唔到,可能太早啦...直到26號,經期前一日再驗,等左5分鐘左右,就慢慢見到兩條線。跟住我立刻衝入房:「老公,好似真係中左呀😍」



好驚係假,28號再驗多次,睇下係咪深色左。見人話紅d都可以驗孕,如果紅d 係越黎越深粗,超過 80% 的話就有機會係bingo!


計返個預產期,可能有機會生豬寶寶添😍我地一直想生豬BB,努力左成年,上個月都唔中,我地已經疊埋心水製造鼠BB,點知真係如願以償!

已經荒廢左好耐嘅Blog又復活了,唔睇返都唔知我寫過咁多野,點解我可以咁好心機😂而家可能有二寶,一樣好想記低呢個懷孕過程。

本來尋日好想拿拿臨衝去家計會驗孕拎懷孕證明,但係有人試過因為太淺色家計會唔肯出懷孕證明,照charge HK$100驗孕費。而家真係好心急好心急,好想快d拎到證明去醫院排期😊巧開心巧開心巧開心呀~~~今胎心情同第一胎好唔同,因為有晒經驗,同埋心理準備,所以心情比上一次興奮好多。


註1* 有關「紅d」「綠d」
「紅d」係check排卵,「綠d」係驗孕,用「紅d」由 day 9 開始check,每日定時check,唔可以用晨尿,check前2個鐘唔好飲水,如果你cycle正常,check到條線同對照線一樣色即表示未來24至48小時內即將排卵,可以開工

沒有留言:

張貼留言