2019年5月30日 星期四

Kai太的懷孕日記 @ QE產科登記 - 我的豬BB (5w0d)

拎左懷孕證明信,下一步就係去醫院婦產科登記喇!

上一胎我係廣華生的,今胎一直十五十六,繼續揀廣華好丫,定係試下QE呢?上胎廣華當時未係高齡產婦,身體健康,被編去助產士小組,小組d姑娘都幾好嘅,不過產檢冇得照結構,同埋廣華係主張純天然生產,在冇「笑氣」,冇止痛針,完全零止痛嘅情況下生。唔生仔唔知身體好,原來我可以捱得住陣痛廿幾粒鐘生B,過程中完全冇嗌。但係生產過程中冇剪陰道關係,傷口撕裂,足足痛左個幾兩個月,諗返起都有d驚!

有朋友在QE生,話好彩的話,可以排到照結構,慳返幾千蚊。同埋QE有個母乳中心,俾想餵母乳嘅媽媽有更好的support!但係QE令我最卻步嘅係位置有點吊腳,廣華個位超方便,樓下又有好多野食,又有經驗熟晒架步。

經過一番考慮之後,最後決定揀QE!
因為人一世,物一世,生仔嘅機會冇乜幾可,廣華已經試過喇,不如試下QE,睇下有咩分別啦。同埋可以在孕期產檢過程,加添新鮮感。我呢個諗法好無聊😂😂😂

同日下午同公司請左半日假,衝去QE登記,其實印象中除左出世之外,無嚟過QE,QE比起廣華大,由睇地圖搵路,去到大樓周圍搵,都花左唔少時間。因為唔識路,我先去左C大樓的詢問處問,佢再俾個婦產科部門地址我。


婦產科在日間醫療中心4樓 (上圖粉紅色大樓),上到去排隊,出示以下文件登記:
1) 懷孕證明信 或 醫生轉介信
2) BB媽媽嘅身份證
3) BB爸爸嘅身份證副本



等左一陣,問左幾條簡單問題就俾左封信我,係第一次產檢日期。印象中廣華登記第一次俾左兩個期我的:唐氏和產檢,我問姑娘:「係咪有唐氏架?」佢話第一次產檢左見左醫生再派唐氏期的。而QE俾個產檢期係早d嘅,大概在10w左右。

搞掂第一步,暫時鬆一鬆~
又裝返呢個App XD,幫BB起個花名做「芝士b」^^



1 則留言: