2019年5月28日 星期二

Kai太的懷孕日記 @ 家計會驗孕失敗 (4w5d)

呢頭講完話唔好太早去驗,太淺色會唔批懷孕證明
果頭就走左去隔離家計會驗孕......
「不聽老人言」嘅後果...就係嘥左一百蚊T^T

因為我實在太心急,好想好想可以快d去醫院排期,所以lunch去左公司附近間家計會驗下,入去見姑娘,睇住佢拎個dropper抽少少小便,滴落張試紙度,望住條線......1分鐘...2分鐘...3分鐘......傾下計,量下血壓,到差不多5分鐘,都係仲好淺色。

姑娘話:「咁淺色,我地出唔到懷孕證明俾你架喎!」
我立即好失望:「下......唔好啦」
姑娘:「正常情況應該第二條線起碼去到80%深色甚至一樣深先得」
我:「真係冇其他方法拿?或者再等多陣丫...我屋企都有驗過係兩條線」(然後我show屋企驗嘅相俾佢睇)
姑娘望一望:「你呢個都算淺色呀,同埋你見而家仲係咁淺色,睇落都應該唔會再深落去,所以我地唔可以當係」
我:「嗚......真係冇其他方法拿?驗血呢?會唔會快d?」
姑娘:「你驗血要私家先有,你下星期再嚟過啦」

白白嘥左一百蚊T^T
買個教訓

沒有留言:

張貼留言