2019年5月30日 星期四

Kai太的懷孕日記 @ 再去家計會驗孕,真的Bingo了!(5w0d)

連續幾日起身第一件事就係驗孕,今朝都唔例外,我諗住在家日日驗,直到驗到明顯深色為止。

前幾日等約5分鐘左右先見到有第2條線,今朝等約30秒已經開始見到淡淡一條粉紅線,然後慢慢變深。對比返呢幾日嘅試紙,明顯深色好多啦!所以我決定今日再戰家計會!!!


今日比星期二多人,等耐少少,今次我醒喇,拎埋晨尿過去,希望可以成功!等左大概15-20分鐘左右,就入房見姑娘喇。

一入到去,姑娘就笑住問我:「咁快又再嚟,唔怕嘥錢呀?」
我即刻有d拗底,明明佢叫我一星期後再嚟,點知我兩日就嚟。
姑娘:「點解咁心急呀?」
我:「因為我好想快d排期呀」
姑娘:「快都唔快得好多架,就算俾你排到期,個B都仲有好耐先出嚟,你都仲要等好耐」
我:「係嘅...但係我真係好想快d知呀」
姑娘:「你自己決定啦,唔後悔丫嘛?」
我:「照驗啦」心諗:算啦,嘥錢就嘥錢啦!橫掂嚟左都要搏下!

同上次一樣,睇住尿液滴落試紙上,慢慢...變深,但係...咦,點解冇屋企驗咁深嘅?姑娘同我傾計,問下上次經期幾時,今次第幾胎,上次邊度生等,傾左一陣,第2條線都未到第1條線咁深色。

姑娘:「等左好耐,都未夠深喎」
我開始失望 T^T
姑娘:「不過咁,以我地試紙嚟講,你呢個深度都算中架喇~我照開俾你啦,費事你走多轉喇」
我立即變成心心眼:「真係架,好多謝你呀!」



太太太太太開心喇,我終於拎到懷孕證明,姑娘仲問我做唔做「早期懷孕評估」見醫生照陰道超聲波 (俗稱:照閃閃),家計會做$600,好似平過出面私家,見有期就立即book埋。

除左封懷孕證明信,佢仲有俾埋驗孕紙我留念。下一步,就係去醫院排期!^^


沒有留言:

張貼留言