2016年12月14日 星期三

Kai太的懷孕日記 @ 白蓮鬚清胎毒 (39w5d)

白蓮鬚糖水,係遠古流傳落嚟嘅民間偏方,可以去除胎毒,還可以幫助順產。但係又有好多媽媽話飲完好難開度數,連醫院嘅姑娘都叫唔好飲。眾說紛紜,所以我一直都掙扎究竟飲唔飲,只係飲椰青同芝麻湖清胎毒。上星期阿媽叫我煲白蓮鬚飲,我就話聽人講又話唔好飲,但係阿媽話唔怕架,話應該飲,奶奶都話可以飲,所以我就星期五買左一包白蓮鬚。

問題係,買完返去再check,其實白蓮鬚係用來清胎毒,應該由36週開始飲,臨盆前飲用效果不大!我都39週,咁仲飲唔飲好......

【白蓮鬚功效】:

1) 固澀 白蓮鬚乃蓮花的花蕊, 性平味甘, 有固澀、補腎、解熱毒之效, 而雞蛋則有蛋白質, 此糖水確有助防止生產時大量流血的作用。

2) 補腎 由於孕婦需要養胎, 腎氣必定有損耗, 具補腎作用的白蓮鬚能使孕婦生產時有氣力, 生產過程會較順利。

3) 解胎毒 所謂胎毒, 是指孕婦身體內因常吃油炸食物而產生的「血熱」, 令嬰兒出生後易生瘡、奶癬等皮膚病。孕婦在懷孕後六個月飲用此糖水才具清胎毒之效, 將近臨盆時飲用效果不大。

【飲用時間】 臨盆前一個月至十五天前飲用。白蓮鬚屬平性的食物, 無論涼、熱底的人都適合食用。一星期可飲用1至2次。如要清胎毒之效, 孕婦則在懷孕後六個月飲用此糖水才具清胎毒之效, 將近臨盆時飲用效果不大。

尋日又同媽媽奶奶講起依個問題,佢地話,咁你都買左囉,唔煲擺係度咪仲嘥,咁又係。所以今日就決定煲嚟飲。


上星期在太子某藥房買,佢話要$20兩,買左$20,佢話可以煲到兩次,都唔知係咪俾人呃,明明d人話買幾蚊就得。搵左好多食譜,都冇講白蓮鬚嘅份量,淨係話用$3 / $5 / $6 份量,鬼知佢地指嘅 $3 / $5 / $6 即係幾多咩......始終係中藥,唔想段估,好彩搵到另一個終於有講清楚份量。

【食譜】 :
材料:
白蓮鬚…………..3錢 (約10g)
雞蛋……………..1隻
冰糖…………......適量
水………………..3碗

製法: 開水放入白蓮鬚及雞蛋(連蛋殼), 煲滾後以慢火煲45分鐘, 以冰糖調味即成。


煲完試飲,我覺得幾好飲喎,顏色同味道都有d似桑寄生蛋茶。

沒有留言:

張貼留言