2016年12月5日 星期一

Kai太的懷孕日記 @ 倒數 (38w3d)

距離產期越近,心情開始緊張。

好快就做人媽媽,突然跳進另一個世界,好多野要學,泵奶機啦、奶樽、尿片、揹帶、洗衣液、沖涼液、柔順劑、清潔棉、濕紙巾⋯⋯etc,好多學問。起初好擔心自己handle唔到,乜都唔識,好在身邊有好多媽媽朋友無私分享,教我好多育兒知識,同埋這是每個媽媽必經的階段,咁多人都得,我都應該得嘅。

自問是一個勁怕痛的人,每個月經歷一次的M痛有時真的生不如死,想搵把刀切個肚出嚟,由細到大入醫院的次數一隻手數得晒,都無做過手術。所以對於生產,心裡是極度恐懼的。經歷8個月的產檢、產前講座、睇書、網上爬文後,同埋醫護人員給我的信心,我的心情由超緊張,慢慢轉化為隨遇而安。驚喜嘅係:唔懷孕唔知身體好。以為自己體弱多病,飲食習慣又唔健康,懷孕一定好辛苦,點知醫院檢查後,我被評估為「低危健康孕婦」可以加入助產士小組,懷孕過程可能會出現的狂嘔、腰痛、腳腫、及最擔心的妊娠糖尿病及B鏈,都無出現在我身上,實在非常感恩。只係孕期試過幾次感冒,同埋懷孕後期開始感到身體笨重帶來的不適,偶爾的宮縮、肚痛、抽筋、腳痺,所以要提前放產假,由原本前1後9改為前2後8,但已經好幸福了。亦因為懷孕,我注重了營養攝取同均衡飲食的重要,身體比懷孕前更健康。

希望BB繼續錫媽咪,順利出世。生產只是第一步,嚟緊嘅挑戰會更多,我地一齊努力啦!


2 則留言:

  1. 今日下午search到你個blog, 睇睇下先留意到你bb就出世,搞到我都好興奮咁追睇到唔想訓,加油呀媽媽!祝你一切順順利利!
    你個blog好多資訊,而家我14週,好岩用呀!多謝你!

    回覆刪除