2016年9月17日 星期六

Kai太的懷孕日記 @ 有關孕婦胸圍

承上文,因為網上面好少人談及孕婦胸圍,難得今日買到兩款唔同價錢,又幾舒服的無鋼綫胸圍,希望分享下。

1)中價Bra — 「元氣媽咪」日本風孕哺內衣 $199@

第一款係護協買的「元氣媽咪」日本風孕哺內衣 ($199),佢另外仲有一款「學院風孕哺內衣」幾Kawaii的前開鈕款 ($150),但果款冇連胸墊。比較起上來,日本風好d,有胸墊同延長背鉤。





另一個最困擾的原因係:「到底應該買咩碼好呢?」未有BB之前我著開75C/75D,依個牌子有分M、L、XL,我揀左大碼試試。





貴野係唔同d,質地好舒服同埋好貼,好透氣,背扣我大約扣到中間,仲有空間伸延。美中不足係只有灰色同粉色揀,如果有多d色揀會更好。

依個表幾有用,開心share


2)平價Bra — 無牌子內衣 $33.3@

離開時,在佐敦地鐵站C出口附近見到間,$40/1個,$100/3個,現場見有好多款,摸落質地都唔錯,店員推薦左依款,話質地最舒服,好啱大肚婆著,碼數只分L及XL,我又唔知買邊隻好,店員叫我買XL。


返去試左ok喎,我扣到最入果格舒服唔緊,仲有空間,再肥d都著到。
如果大家想搵平平地嘅Bra,可以去睇下。唔係好記得間舖名,只係大約知道依個位。佐敦地鐵站C2出口寶靈街直行冇耐就見到。


yeah!又完成多一個任務了!
下一個任務係哺乳胸圍,即係餵奶Bra

沒有留言:

張貼留言