2016年9月10日 星期六

Kai太的懷孕日記 @ 私家產檢 + 廣華講座 (26w1d)

每一次產檢心情都是興奮的!今日又去見我們的心肝寶貝弘弘b了~
對上一次照超聲波已經係7月30日照結構果日,差不多個半月前,真係等到頸都長。今次又去返尤醫生度,約左10:15am,等左55分鐘左右。一見面醫生同我地回顧返上次17週時嘅紀錄,佢話上次BB前臂同小腿長度爭少少,以威院個標準係合格,但以其他醫院個標準就短左少少,今次26週,目標係前臂4cm,小腿4.4cm。度之前有d緊張,因為已經好耐冇照過,唔知BB生長速度如何,照完後鬆一口氣,手仔有4.35cm長,腳仔有4.59cm長,重0.9kg (約2磅1安士),符合標準。不過今次佢冇咁乖俾我地睇個靚樣喇,用對手仔遮住左,只係睇到個靚耳仔同腳仔。至於位置呢,而家頭仔向下,眼望我右邊身,所以而家佢郁都係右邊肚皮彈彈下。





弘弘b,你要加油啊!努力吸收營養,媽媽都會努力食多D有營養嘅食物俾食懾取。下個月再見^^

診所送左罐奶粉Sample俾我地試,話如果餵人奶唔夠需要補奶粉時可以俾BB食,依個係雅培新出的系列,叫Eleva,係全新配方,源自愛爾蘭。之前完全未聽過,拎左張單張睇下。而家屋企已經有幾罐奶粉Sample,咁多隻牌子都唔知揀邊隻好,照計無理由逐隻牌子試架。




************************************************************************

睇完醫生已經11點幾 ,拿拿聲趕去廣華聽產前講座,今日主題係「母乳餵哺」。原本11:15am開始,我地遲到半小時,又錯過左好多。姑娘講解得好好,有教餵哺母乳的姿勢及技巧,仲overrun到一點先完。餵母乳一直都係我幾擔心嘅問題,聽身邊嘅朋友講得多,好驚自已無奶,又驚佢啜到我好痛,又驚返工後唔知點應付泵奶的問題。姑娘都有叫我地放鬆心情唔洗緊張,生完之後醫院的姑娘都會再教我地,唔識學到識。

聽左咁多產前講座,心情真係由咩都好驚轉為鎮定,船到橋頭自然直,生產是每個媽媽必經的階段,咁多女人都做到,我相信我一定都可以嘅!



沒有留言:

張貼留言