8/1私家產檢 (35w4)
太耐無照過,臨產前最後一次到私家產檢。又約呂醫生,不過今次係去石門唔係尖沙咀,因為驚TG🙈 約左12點,都唔係好多人,去到先驗小便,再磅重量血壓。重63.4kg,又無乜重啊😱量血壓我瞄到個脈搏有117,嘩,高過QE度好多,有無問題架?
呂醫生幫我照完,嚇我一跳
BB肚圍大左4週呀😱😱😱
其他size 都正常,佢而家已經重2.7kg,有6磅
醫生話呢個肚圍係生得嘅size
我問醫生:「會唔會生嘅時候Kick住個肚出唔到架?」
唔怪得我無重到啦,因為BB已經重左好多🙈
醫生估計係大碼B,同弘弘一樣
咁我要節制一下飲食先得喇
要食多d菜同食少d澱粉質
呂醫生寫左封信俾我下星期去產檢時交俾QE,唔知QE會點呢...^^"
明明11月尾照完肚仔size已經正常返,點知短短六星期就由符合週數變成大左4週🙈
好驚佢捉我去催生...
BB頭仔向左下喇,但未落晒盤
佢而家側身瞓,個背脊在我左邊,唔怪得成日都係踢我右邊😂
今日好好彩都照到佢個面珠仔,睇到佢啜手指😆連鼻眼嘴都睇得好清楚
個樣同我老公成個餅印😂😂😂基因太強喇🙈
2020年1月8日 星期三
2020年1月3日 星期五
Kai太的懷孕日記 @ QE 產檢見醫生 (34w6d)
3/1 產檢
今日又返QE產檢,11:15 去到ACC日間醫療中心4樓,又如常check小便、量血壓、磅重。上次重62.5kg,今次重62.35kg,咁係我瘦左定係BB無重到?😱 脈搏又超標,106,姑娘要我再量過,第二次好少少喇,100,剛剛踩界🙈
今日入左健康教育室上堂,學點餵母乳。因為上胎好少埋身,又餵得唔耐,我已經唔係好記得正確姿勢同點餵,今胎想學好d,要溫故知新!姑娘教得好好,講解得好清楚,要努力記住佢先。希望實戰時可以順利💪🏻💪🏻💪🏻
上完堂就出去見醫生,醫生幫我量BB心跳,摸肚仔,BB頭轉左下面喇,心跳150正常。見完醫生就約期下次產檢時間,兩星期後再返嚟驗B鏈,到時差不多37週喇。
今日又返QE產檢,11:15 去到ACC日間醫療中心4樓,又如常check小便、量血壓、磅重。上次重62.5kg,今次重62.35kg,咁係我瘦左定係BB無重到?😱 脈搏又超標,106,姑娘要我再量過,第二次好少少喇,100,剛剛踩界🙈
今日入左健康教育室上堂,學點餵母乳。因為上胎好少埋身,又餵得唔耐,我已經唔係好記得正確姿勢同點餵,今胎想學好d,要溫故知新!姑娘教得好好,講解得好清楚,要努力記住佢先。希望實戰時可以順利💪🏻💪🏻💪🏻
上完堂就出去見醫生,醫生幫我量BB心跳,摸肚仔,BB頭轉左下面喇,心跳150正常。見完醫生就約期下次產檢時間,兩星期後再返嚟驗B鏈,到時差不多37週喇。
2019年12月27日 星期五
Kai太的懷孕日記 @ 關於產後脫髮問題
話說上一胎我都有好嚴重嘅產後脫髮問題,特別係產後3至6個月,真係甩得好驚人
上網查過原因之後,知道係正常嘅現象,過左大半年之後,就開始慢慢正常返
因為懷孕婦女生BB之後,頭髮會進入休止期,產後3個月開始脫髮,所以點解產後3個月之後會特別甩得嚴重,因為儲埋一次過甩返之前未甩果d~
另外仲有幾個原因,都會令到產後脫髮問題嚴重:
1. 荷爾蒙影響
孕婦佗B時雌激素和懷孕荷爾蒙多,導致懷孕的時候,毛髮長得比較多,如肚毛、手毛等。而在BB出世後,體內雌激素含量開始減少,體內性激素的比例恢復到懷孕前的正常平衡狀態,同時女性的荷爾蒙就會下降,也影響身上的毛髮數量。
2. 缺鐵貧血
生B會流失很多血,由於血色素不高,而身體有貧血的話,就會導致脫髮。我都有血色素低嘅情況,要努力補充多d鐵先得!
3. 缺鈣
餵人奶更容易流失鐵質和鈣,特別係鈣,甚至比起懷孕時嘅量還要多!BB會chur你好多營養。很多人產後補鈣的意識並不夠,在產後出現腰背酸痛、牙齒鬆動、足跟痛等「月子病」,哺乳期女性更是骨質疏鬆的高危一族。而缺鈣都係導致脫髮的其中一個原因,所以產前產後都一定要好好補鈣!
4. 毛囊發炎
生B後因為坐月唔洗頭嘅衛生問題,可能會導致毛囊發炎、鬼剃頭等情況出現
我發現最近開始甩少左好多頭髮,唔知係咪關「頭髮休止期」事,平時沖涼閒閒地都甩幾十條,但前日沖涼驚訝地竟然幾乎沒有頭髮在去水渠@@
上網查過原因之後,知道係正常嘅現象,過左大半年之後,就開始慢慢正常返
因為懷孕婦女生BB之後,頭髮會進入休止期,產後3個月開始脫髮,所以點解產後3個月之後會特別甩得嚴重,因為儲埋一次過甩返之前未甩果d~
另外仲有幾個原因,都會令到產後脫髮問題嚴重:
1. 荷爾蒙影響
孕婦佗B時雌激素和懷孕荷爾蒙多,導致懷孕的時候,毛髮長得比較多,如肚毛、手毛等。而在BB出世後,體內雌激素含量開始減少,體內性激素的比例恢復到懷孕前的正常平衡狀態,同時女性的荷爾蒙就會下降,也影響身上的毛髮數量。
2. 缺鐵貧血
生B會流失很多血,由於血色素不高,而身體有貧血的話,就會導致脫髮。我都有血色素低嘅情況,要努力補充多d鐵先得!
3. 缺鈣
餵人奶更容易流失鐵質和鈣,特別係鈣,甚至比起懷孕時嘅量還要多!BB會chur你好多營養。很多人產後補鈣的意識並不夠,在產後出現腰背酸痛、牙齒鬆動、足跟痛等「月子病」,哺乳期女性更是骨質疏鬆的高危一族。而缺鈣都係導致脫髮的其中一個原因,所以產前產後都一定要好好補鈣!
4. 毛囊發炎
生B後因為坐月唔洗頭嘅衛生問題,可能會導致毛囊發炎、鬼剃頭等情況出現
我發現最近開始甩少左好多頭髮,唔知係咪關「頭髮休止期」事,平時沖涼閒閒地都甩幾十條,但前日沖涼驚訝地竟然幾乎沒有頭髮在去水渠@@
2019年12月20日 星期五
Kai太的懷孕日記 @ QE 產檢見醫生 (32w6d)
話咁快又過左一個月來到QE產檢時間,今次又係去日間醫療中心4樓,到左如常登記、驗小便、磅重、量血壓,omg,脈搏又踩界,今次仲高d,有108(正常應該係100以下),再量第二次都係咁。
好快就被叫名入房見醫生,上次俾醫生捉左去抽血,原來係驗血報告有貧血,血色素較低,所以脈搏都因而高左。醫生開左鐵丸俾我,要我一定要食😅
本來之前有食開materna,但因為食左之後嚴重便秘,materna太多鐵,所以一個月前已經停左🙈其他suppliment都係得閒就食下,本身真係超唔鍾意食藥。
不過點避都係避唔到,上胎又係血色素低要食鐵丸,今胎都要食。
醫生話驚貧血,萬一生產過程出血太多會有危險,所以點都要食。
今日產檢過程都係瞓喺床,醫生摸下肚仔,聽下BB心跳。
又係唔洗一個鐘就完左產檢,然後拎下次覆診紙(兩星期後),同埋去2樓藥劑部等攞藥,拎完就走得。
好快就被叫名入房見醫生,上次俾醫生捉左去抽血,原來係驗血報告有貧血,血色素較低,所以脈搏都因而高左。醫生開左鐵丸俾我,要我一定要食😅
本來之前有食開materna,但因為食左之後嚴重便秘,materna太多鐵,所以一個月前已經停左🙈其他suppliment都係得閒就食下,本身真係超唔鍾意食藥。
不過點避都係避唔到,上胎又係血色素低要食鐵丸,今胎都要食。
醫生話驚貧血,萬一生產過程出血太多會有危險,所以點都要食。
今日產檢過程都係瞓喺床,醫生摸下肚仔,聽下BB心跳。
又係唔洗一個鐘就完左產檢,然後拎下次覆診紙(兩星期後),同埋去2樓藥劑部等攞藥,拎完就走得。
2019年11月25日 星期一
Kai太的懷孕日記 @ QE 再照超聲波 (29w2d)
我的產前檢查週記(第29週):QE 再照超聲波
因為BB肚仔大左一週,所以QE俾左個期我再照一次超聲波
我覺得QE好好,跟得好足
今日再去QE超聲波,今次都係在B大樓3樓「婦產科日間中心」照,又係先去E1會計處登記。去到姑娘派左個號碼,就坐低等叫名。
排第6個,都好快,等左幾個字就到我喇。
Yeah~~~BB肚仔size正常返喇。
BB重1.29kg,醫生話中碼B。
安樂晒,最緊要係BB健健康康^^
因為BB肚仔大左一週,所以QE俾左個期我再照一次超聲波
我覺得QE好好,跟得好足
今日再去QE超聲波,今次都係在B大樓3樓「婦產科日間中心」照,又係先去E1會計處登記。去到姑娘派左個號碼,就坐低等叫名。
排第6個,都好快,等左幾個字就到我喇。
Yeah~~~BB肚仔size正常返喇。
BB重1.29kg,醫生話中碼B。
安樂晒,最緊要係BB健健康康^^
2019年11月22日 星期五
Kai太的懷孕日記 @ QE 產檢見醫生 (28w6d)
28週的產檢在日間醫療中心4樓婦產科進行
如常的驗小便、磅重、量血壓
上血壓102
下血壓65
脈搏101
體重60.6kg
Oh,我脈膊又擇界喇,101 (正常100以下),又要再量過
兩次脈膊都擇界添,唔會有咩事卦
因為擔心催淚煙殘餘物
我專登搵個3M嘅加強版R95口罩,有活性碳,可以過濾有機化合物
但係嚟到醫院令我好驚訝,醫護人員、病人,大部分都只係戴普通口罩,甚至唔戴口罩,都幾多人無戴口罩。係咪我過份擔心?不過為左保護BB,寧願誇張左都唔想掉以輕心,始終無色無味嘅二噁英,無人會知道濃度有幾高,聞唔到唔代表唔存在。
因為早又無乜人,好快就見醫生。
首先瞓床聽BB心跳
然後同醫生傾左幾句
醫生話第二胎BB size可能會再大d
見我脈膊擇界,又俾人捉去樓下2樓抽血😵因為怕甲狀腺有事或貧血。
醫生同姑娘都話覺得我個肚好大😅上胎都7磅8,今胎都可能差不多
抽完血就走得喇~
如常的驗小便、磅重、量血壓
上血壓102
下血壓65
脈搏101
體重60.6kg
Oh,我脈膊又擇界喇,101 (正常100以下),又要再量過
兩次脈膊都擇界添,唔會有咩事卦
因為擔心催淚煙殘餘物
我專登搵個3M嘅加強版R95口罩,有活性碳,可以過濾有機化合物
但係嚟到醫院令我好驚訝,醫護人員、病人,大部分都只係戴普通口罩,甚至唔戴口罩,都幾多人無戴口罩。係咪我過份擔心?不過為左保護BB,寧願誇張左都唔想掉以輕心,始終無色無味嘅二噁英,無人會知道濃度有幾高,聞唔到唔代表唔存在。
因為早又無乜人,好快就見醫生。
首先瞓床聽BB心跳
然後同醫生傾左幾句
醫生話第二胎BB size可能會再大d
見我脈膊擇界,又俾人捉去樓下2樓抽血😵因為怕甲狀腺有事或貧血。
醫生同姑娘都話覺得我個肚好大😅上胎都7磅8,今胎都可能差不多
抽完血就走得喇~
2019年11月15日 星期五
Kai太的懷孕日記 @ QE 第二次飲糖水 (27w6d)
我的產前檢查週記(第27週):第二次飲糖水測試
妊娠糖尿病檢查一般在懷孕期24-28週進行葡萄糖耐量測試。
本來在上個月23週時已經飲左一次,點知QE姑娘在10月尾打電話俾我,叫我11月返去飲多次😅 我立刻好驚,係咪個報告唔合格呀?佢話唔係,我個報告合格,只不過上次飲時是23週,差少少先到24週,加上我BB個肚圍大左一週,而我又係高齡,有兩個風險,所以想穩陣d,叫我中期再飲多一次糖水,排除妊娠糖尿病的風險。嗚⋯⋯
所以今日27週我又要返嚟QE再飲多一次糖水😭
今次係去B座3樓飲,約左8:30am,早到連會計部都未開,所以佢叫我今次直接去B座3樓就得。
程序同上次一樣,只係飲糖水同抽血嘅地點唔同,呢度間房坐得舒服d,兩個鐘話咁快就過。今次抽完血都有派鈣思寶同梳打餅。
報告聽日就會出,如果幾日內都無打電話嚟就即係pass!希望pass啦~
妊娠糖尿病檢查一般在懷孕期24-28週進行葡萄糖耐量測試。
本來在上個月23週時已經飲左一次,點知QE姑娘在10月尾打電話俾我,叫我11月返去飲多次😅 我立刻好驚,係咪個報告唔合格呀?佢話唔係,我個報告合格,只不過上次飲時是23週,差少少先到24週,加上我BB個肚圍大左一週,而我又係高齡,有兩個風險,所以想穩陣d,叫我中期再飲多一次糖水,排除妊娠糖尿病的風險。嗚⋯⋯
所以今日27週我又要返嚟QE再飲多一次糖水😭
今次係去B座3樓飲,約左8:30am,早到連會計部都未開,所以佢叫我今次直接去B座3樓就得。
程序同上次一樣,只係飲糖水同抽血嘅地點唔同,呢度間房坐得舒服d,兩個鐘話咁快就過。今次抽完血都有派鈣思寶同梳打餅。
報告聽日就會出,如果幾日內都無打電話嚟就即係pass!希望pass啦~
訂閱:
文章 (Atom)

