2020年1月8日 星期三

Kai太的懷孕日記 @ 產前最後一次私家產檢 (35w4d)

8/1私家產檢 (35w4)

太耐無照過,臨產前最後一次到私家產檢。又約呂醫生,不過今次係去石門唔係尖沙咀,因為驚TG🙈 約左12點,都唔係好多人,去到先驗小便,再磅重量血壓。重63.4kg,又無乜重啊😱量血壓我瞄到個脈搏有117,嘩,高過QE度好多,有無問題架?

呂醫生幫我照完,嚇我一跳
BB肚圍大左4週呀😱😱😱
其他size 都正常,佢而家已經重2.7kg,有6磅
醫生話呢個肚圍係生得嘅size
我問醫生:「會唔會生嘅時候Kick住個肚出唔到架?」
唔怪得我無重到啦,因為BB已經重左好多🙈
醫生估計係大碼B,同弘弘一樣
咁我要節制一下飲食先得喇
要食多d菜同食少d澱粉質

呂醫生寫左封信俾我下星期去產檢時交俾QE,唔知QE會點呢...^^"
明明11月尾照完肚仔size已經正常返,點知短短六星期就由符合週數變成大左4週🙈
好驚佢捉我去催生...

BB頭仔向左下喇,但未落晒盤
佢而家側身瞓,個背脊在我左邊,唔怪得成日都係踢我右邊😂
今日好好彩都照到佢個面珠仔,睇到佢啜手指😆連鼻眼嘴都睇得好清楚
個樣同我老公成個餅印😂😂😂基因太強喇🙈

沒有留言:

張貼留言