2016年4月15日 星期五

Kai太的懷孕日記 @ 廣華產科登記 - 我的猴BB

今朝一早去左廣華度登記,新手媽媽乜都唔識,已經生過兩胎的好友同我講,話我而家「時間就是金錢」,有左「懷孕證明」應該第一時間應該登記左醫院先,因為排期驗早期唐氏需要在11-13週期間做,錯過左黃金時間就要排中期唐氏,準確度低好多。

一早起身打左去醫院Check,知道九點就開門,所以Kai先生陪我在返工前去登記左先。產科新症預約在徐展堂門診大樓四樓,上到去排隊登記,填Form,等左一陣,醫院出左兩個產檢日期俾我,對清楚無問題就走得。
1)5月30日 驗唐氏
2)6月28日 產檢

不過提提大家:
.登記產科要帶埋住址證明,去之前Check清楚係咪果區先,如果唔係醫院有可能唔收。
.懷孕證明醫院會收左,如果你得一張Copy,最好預先影印定留底。

一直好想生猴BB,但係人生計劃又未ready,所以一直十五十六,而家個天幫我地決定埋,一次過完晒我嘅心願☺️



沒有留言:

張貼留言