2019年9月27日 星期五

Kai太的懷孕日記 @ QE 20週照結構 (20w6d)

終於嚟到照結構嘅大日子喇~~~
通常懷孕到大概20-22週左右,就可以去照結構架喇!
照結構對一個孕程嚟講都幾重要的,因為BB的主要器官已發展成型,所以來到孕中期就會有個照結構,主要睇下BB係唔係健康,有冇先天性身體問題或異常等。如發現有嚴重問題,可能需要要24週前安排人工流產。

在私家診所照結構費用約千幾到四幾千蚊不等,有平有貴,中位數約二千幾三千左右。

因為政府醫院資源有限,所以一般公立醫院都唔包照結構呢一part,除非係高齡產婦,或者有特別疾病的產婦,才有機會排到結構。好似我上一胎在廣華生,當時仍是35歲以下,所以醫院一早就已講到明唔包結構,叫我自己俾錢出去照。

上胎我係搵王紹宏醫生照的,睇返先發現原來我上次照結構冇寫到日記@@
但我明明記得有寫的,唔通唔小心delete左......?

因為今胎已踏入高齡,聽好多朋友講都話QE生排到結構期,所以今胎改左去QE生,睇下搏唔搏到。皇天不負有心人,真係派到結構期俾我呀,超幸運,可以慳返幾千蚊^^

Booking約左三點,今次都係在B大樓3樓「婦產科日間中心」照,又係先去E1會計處登記。去到姑娘派左個號碼,就坐低等叫名,大概等左大半個鐘左右就到。




照結構時間大概用左15分鐘左右,靚女醫生好細心,首先睇左心臟先,心房、心室、心瓣都正常,然後就到肺、腎、腸、血管、肝,手指、腳指都數齊有10隻,換另一個角度,睇埋個咀仔,冇兔唇,胎水、BB size一齊都正常,重量410g,太好喇^^ 又過左一關!

唯一係個肚仔大左少少,醫生問我係咪食好多甜野^^"
丫也...唔好肥妹仔呀,阿媽要戒甜先得喇~

因為公立醫院唔俾影相同拍片的,所以今次結構冇相可以keep。
下一次產檢日係10月11日,到時見醫生睇下醫生點講先。

沒有留言:

張貼留言