2019年10月12日 星期六

Kai太的懷孕日記 @ QE 飲糖水測試 (23w0d)

我的產前檢查週記(第23週):飲糖水測試

妊娠糖尿病檢查一般在懷孕期24-28週進行葡萄糖耐量測試。
唔係個個孕婦都要飲糖水架,有d孕婦身體健康又年輕,如果醫院覺得你係低風險可以豁免。好似我上一胎係廣華生,一直都係助產士小組跟進,所以完全唔洗飲糖水。

今胎35歲,冇得免疫喇,因為BB肚仔大一週,所以尋日俾醫生捉我提前飲糖水,要排除係妊娠糖尿病:0

===================================
妊娠糖尿病檢查,又稱妊娠抗糖測試(或俗稱:飲糖水測試)是為高齡(35歲或以上)、高危孕婦包括:家族有妊娠糖尿病遺傳病史(即母親、祖母或姊妹曾患此症)、曾分娩超過4.5公斤(9磅)的重磅嬰兒、本身超重或肥胖、卵巢多囊綜合症患者而設的。在懷孕期間,胎盤會分泌一些荷爾蒙令血糖升高,正常情況孕婦身體能調節反應,產生更多胰島素維持正常血糖濃度。但是有少數孕婦身體無法供應額外胰島素應付胎兒發育期間得到足夠的糖分,因此處於高血糖狀態,到了妊娠後半期更加顯著,妊娠糖尿病因此產生。

妊娠抗糖測試主要測試孕婦在兩小時內身體葡萄糖耐量能力,在測試前(飲糖水前)及測試後(飲糖水後)的頭尾兩小時分別抽取孕婦血液樣本作化驗及分析。在進行抗糖測試的前一晚,晚上12時之後到翌日進行抗糖測試的早上,孕婦都不允許進食,只可飲水,直至抽取第二次血液樣本(即飲糖水後兩小時),以及沒有出現過嘔吐情況,之後才可以進食。
===================================

今朝一早9點我就去到排隊等,係第一批抽血嘅孕婦,抽血在日間醫療中心2樓抽血部進行,有好多病人都係呢度排隊抽血。


9:15am 抽完血就派左支裝滿葡萄糖水嘅樽,唔記得有幾多ml,因為我想盡快離開,所以一接過就一口氣飲晒佢。抽完血,就要隔兩個鐘後再返嚟抽多次,比較空腹血糖及飲糖水後嘅血糖指數,睇下身體分唔分解到糖份。我坐係度冇周圍去,d冷氣都幾凍,呆等2小時後約11:15am 再抽多次血,抽完血會派一盒250ml鈣思寶同一包梳打餅,之後就走得喇~


之前我驚空腹咁耐冇食早餐會好肚餓,所以一早買定個老婆餅諗住抽完血就即刻食,點知原來飲完果支糖水會飽住個肚,兩個鐘都冇肚餓嘅感覺。同埋飲糖水冇想像中咁難飲,係好甜,不過都可以接受。

報告一般1-2日內就會出,如果幾日內都無打電話嚟就即係pass!

沒有留言:

張貼留言