2019年7月4日 星期四

Kai太的懷孕日記 @ 第一次QE產檢 (9w0d)

第一次嘅QE產檢,安排在第10週。
時間是早上8:30...好早,對於懷孕初期嘅孕婦嚟講,真係好辛苦😅
今次為左快少少,在佐敦地鐵站B出口搭小巴去QE,總站落車,但行過去婦產科都搵左一陣,結果遲左少少8:45先到排隊登記。

姑娘首先同我度高磅重,然後就派左一堆書仔、紙同問卷俾我,跟住叫我入左去一間房仔度等,裡面有其他孕婦一齊喺度等,大概等左10分鐘左右,助產士姑娘就同大家講解一下關於QE婦產科的產檢流程同安排,例如幾多週會做咩呀、會唔會安排結構呀、如果產檢當日唔舒服要改期要打咩電話呀咁。如果2年內生過,或者曾經在QE聽過的可以唔洗聽。

聽完講解,就出返去等嗌名檢查。
「等~~~寂寞到夜深」係每次去產檢最想唱嘅歌,因為每次產檢,2個鐘係基本,d冷氣又凍,不知不覺等左成個鐘。都唔記得等左幾耐,終於嗌我個名喇~~入到間房仔,係助產士姑娘見我,第一次見面唔洗檢查,血壓都唔洗量,主要係問下第幾胎,上次邊度生,順產定開刀等問題。姑娘睇左上次家計會醫生幫我寫嘅信,因為醫生度size BB細左一週,再問埋我經期週期一向係28-35日不等,所以幫我改左個預產期至2月8日,噢!如果遲左一星期,咁就有機會係老鼠唔係豬豬🙈 跟住姑娘就一次過出左4個期俾我,分別係:
1) 早期唐氏評估 (11w)
2) 結構 (20w)
3) 見醫生 (22w)
4) 飲糖水 (26w)

好開心呀,排到結構期😍可以慳返d錢
上胎廣華講到明冇結構,要去自己俾錢出去照,因為政府資源有限,今次姑娘在講座都有講未必排到,如果full左就要自己出去照,所以排到真係超開心呀!
其實呢個都係我揀QE嘅原因,不過唔好意思同姑娘講...^^"
姑娘知我上胎廣華生,都問我做乜唔去返廣華,通常好多人第一胎去開果間生就會繼續喺同一間醫院生。其實廣華都好好嘅,不過想試下QE啫😝

沒有留言:

張貼留言