2016年8月10日 星期三

Kai太的懷孕日記 @ 廣華產檢 (21w5d)

話咁快又到左產檢嘅日子,今日第一次見助產士小組,本來約左11:15am,點知我記錯時間係12點,一起身就飛的過去,遲左20min......好彩冇事。幾驚佢唔俾我睇,因為張覆診紙上寫遲到就要重新預約。

一到左就驗小便,浸落d尿尿度,好快變左深綠色,平時驗完俾張試紙姑娘望兩望就會叫我掉左張試紙。但今日姑娘見到話「小便唔合格」,「超唔合格」,叫我再驗過。我立即忍唔住「下」左一聲,我問姑娘關唔關我食完早餐事,佢話唔知,好難講,叫我飲多d水之後返嚟再驗過。聽人講食完野後兩個鐘血糖會偏高,今朝我仲要食左兩塊蛋沙律三文治同飲左一盒紙包牛奶。於是我就買左樽水,狂飲,坐低等再急尿。

等到12:35pm,見急急地,就去廁所再驗多次,今次張試紙中間黃色,圍邊現左少少綠色,但姑娘話都係爭少少,跟住佢要我再留多次小便,要拎去種菌化驗。慘喇,我好驚會中「妊娠糖尿病」,千祈千祈唔好中呀,please!!!

等候驗小便嘅期間,快速咁完成埋產檢。見我果位姑娘姓黃/王,都幾好人。首先佢幫我睇下肚仔size同埋聽BB心跳,約156下。然後就坐低,為我講解上次的抽血報告,大概正常,除左話我紅血球唔夠多,10以下唔合格,我個度數係10.9,算合格,但姑娘想我多d,所以開左d鐵丸俾我食,因為紅血球具有將氧氣運送到全身的作用,如果紅血球不足,會造成氧氣不夠,變成貧血。身體一旦缺鐵,紅血球內的血紅素會製造不足,引起缺鐵性貧血。特別係生完BB可能會大量失血,如果數值太低,可能會導致產後貧血。食左鐵丸要飲多d水,如果唔係可能會便秘,仲有大便會變黑。

另外,姑娘仲俾左本生產計劃書我,主要係填寫返生產及產後的個人意願。
13:15pm,留埋最後一次小便,跟住就走得。


沒有留言:

張貼留言