2016年6月28日 星期二

Kai太的懷孕日記 @ 產檢 (15w4d)

15週,以為有得見BB,原來廣華係無照超聲波架,除左唐氏果次同你照,之後都唔會再照。產檢時間係10:15,今次去返徐展堂大樓果邊四樓,唔係產科10樓。去到等叫名,去左血壓站,循例又量血壓、度高、磅重,都好正路,點知量完血壓竟然叫我去抽血站,當堂呆左一呆,下?又抽血?上次咪抽左囉!在完全無心理準備情況底下⋯⋯又經歷了一次抽血😭 抽完血就去大堂等叫名。
等候期間,有個姑娘叫左幾個身穿白袍的少女過嚟,話想同我做個訪問,原來佢地係香港大學嘅學生,想同孕婦做個調查。幫學生我最樂意架喇,於是就一口氣填了幾頁紙問卷,內容主要都係圍繞孕婦在懷孕初期的情緒變化,有沒有童年陰影等。除左做問卷,佢地仲幫我download左個App,開左個account,叫「懷孕寶典」,我之前都下載過,但見要login所以delete左。個App裡面有好多關於懷孕的知識短片,和常見問題,最正嘅係我仲可以自己發問問題,醫生得閒見到會在個App度答返我,勁好呀!另外,個妹妹仲話生完之後一個月內佢地都會打電話俾我同我跟進返個情況,訪問下我,又幾好喎。
完左依part,我又繼續等了又等⋯⋯今日唔知點解咁多人,個大堂坐滿晒,好似急症寫輪街症咁😓
等左半粒鐘,終於入房見醫生喇,好期待!
但係入到去佢係叫我坐低喎,個醫生問左我d general問題,然後就叫我入去瞓上床,姑娘叫我除埋個bra扣,一心以為照超聲波嘅我極度失望,原來姑娘只係幫我check心跳,聽到BB有心跳就安心了,跟住就到醫生入嚟check乳房,大概係睇下有無硬塊。好快速check完就坐返低,佢繼續問問題,感覺醫生好冷冰冰同hea,明明上次照唐氏姑娘話今次會詳細d check,再出個準確的預產期,點知醫生竟然跟返上次照唐氏個結果就算數,預產期係12月16日。跟住就出返去大廳等⋯⋯⋯

等到差不多12點,終於叫我個名喇。除左我、仲有另外兩個孕婦,被一齊帶去個房仔。入到去有兩個姑娘,佢話佢地係助產士小組,今次叫我地嚟係想問下我地有無興趣參加助產士小組,加入左以後嘅產檢直到生都係由助產士小組負責跟進,如果唔加入,就好似今日咁排返見醫生,但次次都唔同人。我都無乜點諗過就第一個決定加入!之前上網睇過好多人都讚廣華生好,特別係助產士小組,個個好專業,同埋唔係你想入就入到,要身體健康無咩大問題先得,所以好快就決定加入。

今日去時同離開時在廣華醫院門外,見到有一些姨姨手拿各間不同牌子的媽媽會登記表格,她們會給你在街上填寫,及刻時給你一份小禮品,拎埋一大袋禮物,滿載而歸。




今日都拎左媽媽手冊同預產期醫生紙了!可以上網報班😄

不過6月暫時出到8月個schedule,大部份已經full晒。每月第一日9點就會公佈兩個月後的schedule,7月頭才出9月的,因7月1日是公眾假期,所以順延至7月2日早上9點才可報名。

排左期下次產檢係8月10日。

沒有留言:

張貼留言