2016年5月7日 星期六

Kai太的懷孕日記 @ 睇急症 (8w1d)

今日聽朋友講,直接去左廣華急症室。懷孕見紅被分流到「緊急」,等待的期間好緊張,亦有被分流的醫護人員鬧我點解咁遲嚟,仲話「份工緊要定BB緊要丫?你知唔知飛機有幅射架?」我真係唔知原來飛機有幅射⋯⋯ 跟住醫生幫我照超聲波,第一次照醫生話照唔到BB心跳⋯⋯果一刻我好驚,驚係因為我所以搞成咁。然後醫生就話叫我不如入院再照真d,如果真係無心跳就要做流產手術。


跟住心情好沈重,出去等消息。等左一陣,第二個醫生見我話幫我再照多次,今次佢照低d,照到落膀胱個位,照下照下,我默默望住個Mon,心裡期待奇蹟。跟住過多陣,醫生話:「BB係有心跳嘅」我立即鬆左口氣,識笑返喇,然後醫生仲開左個心跳線俾我睇同聽,卜卜卜卜卜卜卜,好快嘅心跳聲一下一下咁,我終於聽到BB心跳喇><

果一下好感動,眼角流左一滴淚。然後姑娘話,果粒白點就係BB喇,見唔見到呀?醫生用mouse point去俾我睇,我見到BB好細粒,好似一粒豆咁,見到佢好開心,感覺生命好頑強。
Check到有心跳都唔洗咁擔心,佢話依個情況發生流產嘅機會係3-15%,流啡即係「作小產」,暫時醫學上係無藥食左可以阻止依個情況,叫我多d休息。

然後醫生再幫我檢查陰道出血嘅情況嚴唔嚴重,好彩無咩血,應該只係子宮慢慢流出嚟。
開左5日假紙,同時安排我下星期11號再去婦產科作詳細的檢查。
太好喇~~~~~BB無事,以後我會小心d架喇

沒有留言:

張貼留言